Публічна оферта інтернет-магазину YUKA.ua про продаж Товару


Ця пропозиція (оферта) адресована необмеженому колу осіб, бажаючих придбати товари в інтернет-магазині YUKA.ua (далі - інтернет-магазин).  Оферта встановлює правила і порядок продажу товарів через інтернет-магазин, а також регулює відносини між покупцем і продавцем при продажу товарів через інтернет-магазин та надання в зв'язку з таким продажем послуг.
Покупцеві, який бажає придбати товар в інтернет-магазині, необхідно уважно ознайомитися з умовами, що містяться в цій оферті, і в разі згоди - прийняти умови нижчевикладеного Угоди.
Ця Угода є публічним договором відповідно до Цивільного кодексу України (статті 633, 641) і Законом України «Про електронну комерцію» (ст.11).

Предмет згоди

Предметом цієї Угоди є надання можливості Покупцеві купувати для особистих потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності, Товари, представлені в каталозі Інтернет-магазину, на умовах цієї Угоди.
Ця Угода регулює купівлю-продаж товарів в Інтернет-магазині, в тому числі:
 • добровільний вибір Покупцем товарів в Інтернет-магазині;
 • самостійне оформлення Покупцем замовлення в Інтернет-магазині;
 • оплата Покупцем замовлення, оформленого в Інтернет-магазині;
 • обробка, доставка і передача замовлення Покупцеві на умовах цієї Угоди.

Основні поняття

Сайт - сукупність інформаційних ресурсів, розміщених в Інтернеті за адресою YUKA.ua
Інтернет-магазин - Інтернет-сайт, розташований в мережі інтернет за адресою YUKA.ua, де представлені Товари, пропоновані Продавцем для придбання, а також умови оплати і доставки Товарів Покупцеві.
Користувач Сайту - відвідувач Сайту YUKA.ua.
Покупець - фізична особа, відвідувач Сайту, що приймає умови цієї Угоди, що має намір замовити або придбати або замовляє, що купує Товар виключно для особистих потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності.
Продавець - ФОП Чернявський Вячеслав Валерійович, ІПН 2930506112, IBAN: UA513206490000026005052690466 в фiлiя "РОЗРАХ.ЦЕНТР" АТ КБ "ПРИВАТБАНК".
Акцепт - дії Покупця / Користувача, спрямовані на прийняття умов даної оферти.
Замовлення - встановленим чином оформлений запит Покупця на придбання і доставку за вказаною Покупцем адресою Товарів, обраних на Сайті.
Продаж товарів через інтернет-магазин - продаж Товарів шляхом укладення електронного угоди на підставі ознайомлення покупця із запропонованим продавцем описом Товару, що містяться в каталозі Інтернет-магазину, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Покупця з Товаром при укладанні такої угоди.
Товар - косметичні засоби під зареєстрованою торговою маркою YUKA.
Пропозиція - інформація, розміщеному на Сайті про конкретний Товарі, який може бути куплений Покупцем.  Пропозиція включає в себе: інформацію про самий товар, інформацію про ціну Товару, способи оплати та доставки, а також інші умови придбання Товару Покупцем.  Умови Пропозиції визначаються Продавцем.  Пропозиція не є офертою, а лише інформацією про можливі способи придбання Товару.
Особистий кабінет - розділ Інтернет-магазину, доступний користувачеві після реєстрації, за допомогою якого останній здійснює управління своїм обліковим записом (акаунтом).
Реєстрація - заповнення Покупцем / Користувачем відповідної форми на сайті з зазначенням необхідних для ідентифікації даних, з подальшим внесенням особистих (персональних) даних Клієнта в базу даних Продавця.  Реєстрація необхідна для оформлення замовлення.
Статусне повідомлення - повідомлення, яке направляється Продавцем на e-mail або мобільний номер Користувача сайту і містить інформацію про статус Замовлення, реєстрації, доступі в особистий кабінет і т.д.  Повідомлення цього типу можуть бути отримані Користувачем сайту при здійсненні відповідних дій (реєстрації, оформленні замовлення і т.д.) і не вимагають додаткової згоди на їх отримання.
Інформаційне повідомлення - повідомлення, яке направляється Продавцем на e-mail або мобільний номер Клієнта і містить інформацію про спеціальні пропозиції, акції, новини Продавця та інші повідомлення.
Гаряча лінія - один із способів інформаційної підтримки Покупців / Відвідувачів.  Номер телефону Гарячої лінії: 098 301 54 07. Дзвінки зі стаціонарних телефонів і мобільних номерів українських операторів на території України здійснюються відповідно до діючих тарифів мобільних операторів зв'язку.  Гаряча лінія працює з 10.00 до 16.00 щодня, крім суботи, неділі та святкових днів.

 

Загальні положення

1. Продавець здійснює продаж Товарів через Інтернет-магазин за адресою YUKA.ua.
2. Замовляючи Товари через Інтернет-магазин, Покупець погоджується з умовами продажу Товарів, викладеними в цій Угоді.  У разі незгоди Покупець не повинен здійснювати замовлення Товарів через інтернет-магазин.
3. Ці Умови продажу товарів, а також інформація про товар, представлена ​​на Сайті, є публічною офертою відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України та статті 11 Закону України «Про електронну комерцію».
4. Угода набирає чинності (вважається укладеним) з моменту отримання Продавцем належним чином оформленого Покупцем Замовлення, в якому повинні бути вказані:
 • електронну адресу, прізвище, ім'я, по батькові, контактний номер телефону Покупця або вказаної ним особи (отримувача), адреса, за якою слід доставити Товар;
 • найменування, кількість і ціна Товару;
 • вартість доставки, відповідно до умов, зазначених в розділі «Доставка».
5. Продавець має право в будь-який час в односторонньому порядку змінювати умови даної оферти.  Дані зміни вступають в силу з моменту розміщення нової версії Пропоновані можливості на сайті.

Реєстрація на Сайті
1. Реєстрація на Сайті здійснюється за адресою YUKA.ua.
2. При реєстрації на Сайті Покупець зобов'язується надати достовірну і точну інформацію про себе і своїх контактних даних для виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем і доставки йому Товарів.
3. Реєстрація на Сайті є обов'язковою для оформлення Замовлення.
4. Продавець не несе відповідальності за невиконання своїх зобов'язань, якщо надається Покупцем при реєстрації інформація є неточною або неповною.
5. Покупець зобов'язується не повідомляти третім особам свої логін і пароль, вказані при реєстрації.  У разі виникнення у Покупця підозр щодо безпеки його логіна і пароля або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Покупець зобов'язується негайно повідомити про це Продавця, направивши відповідне електронне повідомлення з особистого кабінету або електронною поштою за адресою: (hidden)
6. За всі дії, що здійснюються від імені Покупця, тобто з використанням його логіна та пароля, відповідальність несе виключно Покупець.

 

Інформація про Товар, ціна Товару

1. Фотографії представлених на сайті Товарів можуть дещо відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару.  Супроводжуючі Товар опису / характеристики надаються для ознайомлення.  Інтернет-магазин не гарантує точності і повноти матеріалів про товари, що надаються на Сайті, вказуються основні характеристики товару.  Повну інформацію про товар Покупець може отримати, звернувшись до консультантів контакт-центру в робочий час за телефоном гарячої лінії 098 301 54 07.
Продавець може в будь-який момент без попереднього сповіщення вносити зміни в опису або фотографії товарів.  Інтернет-магазин не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи, але не обмежуючись збитком від втрати прибутку, даних або від переривання ділової активності), що виник внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання Сайту.
Для уточнення інформації про товар Покупець може звернутися до консультантів інтернет-магазину в Call-центр за телефоном 098 301 54 07 в робочий час Call-центру, вказане в розділі Контакти Сайту.
2. Ціна товару, наданого на Сайті, вказана в гривнях з урахуванням ПДВ.
3. Інформація про товар, розміщена на сайті YUKA.ua, представлена ​​з метою ознайомлення.
4. Покупець погоджується з тим, що ціна на товар, відкладений їм в «Кошик», його асортимент і кількість будуть актуальними лише на момент формування «Кошика» і можуть змінюватися, якщо покупка не була остаточно оформлена шляхом натискання кнопки «Підтвердити замовлення».
5. Весь товар, представлений на Сайті, є оригінальним, що підтверджується відповідними документами (висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікатами відповідності).
6. Ціна з урахуванням знижок або акційних пропозицій вказується в «Кошику» при оформленні замовлення.  Натискаючи кнопку «Оформити замовлення», Покупець погоджується з придбанням товару за вказаною в «Кошику» ціною.
7. Ціна Товару на Сайті може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку.  При цьому ціна на замовлений Покупцем Товар зміні не підлягає.
8. Продавець має право надавати знижки на Товари, проводити акції, встановлювати спеціальні ціни на товари.

Оформлення замовлення

1. Покупець самостійно оформляє Замовлення, шляхом вільного вибору бажаного товару, переміщення його в розділ "В кошик" і підтвердження вибору натисненням кнопки "Оформити замовлення".  Після оформлення замовлення Покупцеві буде направлено повідомлення про підтвердження замовлення на зазначені при оформленні замовлення контакти (email і / або месенджер / мобільний телефон) або про передбачувану дату надходження товару в разі його відсутності.  При оформленні замовлення по телефону повідомлення здійснюється за допомогою телефонного зв'язку або відправки повідомлення на мобільний номер.
2. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця останній вправі анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця дзвінком консультанта інтернет-магазину, листом або повідомленням на мобільний номер.  У разі анулювання передплаченого Замовлення вартість Товару повертається Продавцем Покупцю на платіжну карту.
3. Оформляючи Замовлення, Покупець підтверджує свою згоду з умовами даної оферти і дає згоду на обробку своїх персональних даних.
Покупець підтверджує, що ознайомлений з розділами Сайту «Доставка» і «Оплата», погоджується з ними і розуміє їх в повній мірі.  Продавець залишає за собою право змінити термін доставки замовлення з наступним повідомленням Покупця.
4. Покупець несе ризик несприятливих наслідків за надання неправдивих відомостей, що спричинило за собою неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.
5. Для підтвердження Замовлення з Покупцем може зв'язуватися консультант інтернет-магазину, який уточнює деталі Замовлення, погоджує дату і час доставки.  Якщо консультант не зв'язується для уточнення, оплачене замовлення відправляється Покупця з урахуванням інформації з розділу "Оплата і доставка".
6. Продавець має право відмовитися від передачі Замовлення Покупцю в разі, якщо дані, зазначені Покупцем під час оформлення Замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх достовірності.  У разі анулювання передплаченого Замовлення вартість Товару повертається Продавцем Покупцю на платіжну карту.
7. У разі відсутності замовленого товару Покупець має право замінити його на інший Товар або анулювати Замовлення за допомогою повідомлень в розділі Зворотній зв'язок в Особистому кабінеті або за телефоном гарячої лінії.
8. Покупець має право скасувати Замовлення за допомогою повідомлень в месенджер або за телефоном гарячої лінії.

Доставка товару
1. Доставка Товару здійснюється обраної Продавцем кур'єрською компанією.  Способи, приблизні терміни, територія доставки Товарів вказані на Сайті в розділі «Доставка».  Надалі зручний час доставки обмовляється Покупцем і представником кур'єрської компанії.
2. При доставці Товар вручається Покупцеві або третій особі, зазначеному в замовленні (Одержувачу).  При неможливості отримання Товару зазначеними вище особами Товар може бути вручений особі, яка може надати відомості про замовленні, а також оплатити вартість Замовлення в повному обсязі.  Зобов'язання Продавця в такому випадку вважаються виконаними належним чином.
3. Разом до Замовлення Покупцю передаються передбачені чинним законодавством документи в фізичному або електронному вигляді на вимогу.
4. Представник кур'єрської компанії (кур'єр) при врученні Товару вправі зажадати документ, що засвідчує особу отримувача.
5. Право власності на Товар переходить до Покупця в момент передачі Товару після оплати повної вартості Товару.
6. Ризик випадкової загибелі або випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця в момент передачі йому Товару представником транспортної компанії.  У разі недоставки Товару Продавець відшкодовує Покупцю вартість передплаченого Покупцем Замовлення і доставки в повному обсязі після отримання від кур'єрської компанії підтвердження втрати Товару або його повернення на склад Продавця.
7. Вартість доставки:
 Доставка здійснюється за тарифами кур'єрської служби і оплачується виходячи з остаточної вартості замовлення: Покупцем - в разі оплати замовлення в розмірі менше 1500 грн., Продавцем - в разі оплати замовлення в розмірі 1500 грн.  і більше.
8. Обов'язок Продавця передати Товар Покупцю вважається виконаним в момент вручення Товару Покупцеві / Одержувачу або отримання Товару в відділеннях кур'єрських компаній.

9. При отриманні замовлення Одержувач повинен перевірити цілісність упаковки і відсутність видимих ​​її пошкоджень.
Кур'єр не уповноважений давати будь-які консультації щодо товару.  Всі питання необхідно адресувати оператору контакт-центру.
Розпаковане коробку до Замовлення повернути кур'єру неможливо - всі питання і розбіжності, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності шлюбу Покупцем вирішуються з інтернет-магазином, а не з кур'єром.
У разі пошкодження продукції, відсутності товару або виявленні браку, Одержувачу необхідно повідомити про це в контакт-центр на Гарячу лінію по телефону 0983015407 в робочий час контакт-центру, вказаний в розділі «Контакти».

Оплата товарів
1. Покупець має можливість оплатити замовлення одним із способів:
 • Розрахунок за реквізитами:
Покупець може оплатити замовлення за реквізитами, які будуть відправлені на його контакнтим дані, зазначені при оформленні (email і / або месенджер / мобільний телефон).  Оплату можливо зробити з будь-якої банківської карти, терміналу або каси банку
 • Банківської картою:
При оформленні замовлення Покупець може здійснити оплату за допомогою платіжної картки Visa або Mastercard на Сайті.  Провайдер електронних платежів - компанія LiqPay.

 

Повернення товару та грошових коштів

1. Повернення Товару належної якості.
Згідно з діючими нормами законодавства «Про захист прав споживачів» (Більше в розділі "Обмін і повернення")
2. Повернення Товару неналежної якості.
Товар неналежної якості - це товар, який містить недоліки.  Недолік товару - це невідповідність його вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договору або вимогам, які пред'являються до нього.  Отриманий Товар повинен відповідати опису на Сайті.  Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на Сайті опису не є ознакою неналежної якості.
2.1. Якщо Покупцеві був переданий Товар неналежної якості, Покупець має право скористатися положеннями статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» - вимагати заміни на товар належної якості або вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
2.2. Вимоги (заяву) про повернення грошової суми, сплаченої за товар неналежної якості, підлягають задоволенню протягом 7 робочих днів з дня пред'явлення відповідної вимоги.  Повернення грошових коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару на платіжну карту Покупця.

Файли cookies
1. Файл cookie - це невеликий фрагмент інформації, який відправляється браузеру і зберігається на жорсткому диску комп'ютера.
2. Сайт YUKA.ua використовує файли cookie для моніторингу користування Сайтом, а також надання послуг.
Дана технологія розширює можливості використання інтернету, зберігаючи пріоритети відвідувачів під час перегляду певних сайтів.
Під час перегляду Сайту YUKA.ua користувачем Сайт може розмістити cookies на комп'ютері користувача.  Такі тимчасові cookies використовуються для підрахунку кількості візитів на Сайт.  Вони видаляються, коли користувач виходить з браузера.  Постійні cookies можуть зберігається на комп'ютері користувача браузером.  Під час реєстрації даний тип cookies повідомляє Сайту, вперше чи користувач заходить на сайт.  Cookies не містять персональних даних користувачів, залишають поза передачею контактні дані користувачів або інформацію з комп'ютерів користувачів і можуть бути заблоковані користувачем в будь-який момент.  Файли cookies використовуються для надання користувачам Сайту найбільш релевантної інформації;  допомагають зробити Сайт безпечнішим, захищеним і зручним;  надають можливість відстежувати порушення Політики конфіденційності відвідувачами або пристроями;  надають можливість оцінити кількість і частоту запитів, а також виявляти і блокувати відвідувачів або пристрої, які намагаються здійснити пакетні завантаження інформації з сайту.
3. Для блокування прийому нових cookies можна скористатися ярликом «help», який присутній на панелі більшості браузерів.
Cookies дозволяють користувачеві повною мірою користуватися всіма можливостями Сайту, тому рекомендуємо залишати їх включеними.

Приватна власність, використання персональних даних і передача їх третім особам
1. При акцепті оферти Покупець надає свою згоду на збір і обробку його персональних даних, а також інформації про споживчі переваги і покупки в магазинах Продавця, відповідно до Закону України від 01 червня 2010 року № 2297- VI «Про захист персональних даних»  .  Персональні дані Покупця обробляються відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

2. Мета обробки персональних даних.  Дані, які надає Покупець під час Реєстрації або розміщення Замовлення через Сайт будуть використовуватися для обробки Замовлень на придбання Товарів, отримання інформації про замовленні, відправки телекомунікаційними засобами зв'язку (по електронній пошті, за допомогою мобільного зв'язку) рекламних пропозицій, інформації про акції, розіграші, спеціальних  пропозиціях або будь-який інший інформації про діяльність Продавця або його партнерів, в інших комерційних цілях.
3. Власником персональних даних є ФОП Чернявський Вячеслав Валерійович, ІПН 2930506112, IBAN: UA513206490000026005052690466 в фiлiя "РОЗРАХ.ЦЕНТР" АТ КБ "ПРИВАТБАНК".
4. Продавець гарантує конфіденційність і захист персональних даних Покупців.
5. Покупець дає право Продавцю здійснювати обробку його персональних даних, в тому числі: включати персональні дані в бази даних (без додаткового повідомлення про це), здійснювати безстрокове зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміна (у міру необхідності).  Продавець зобов'язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані третій стороні (крім передачі даних комерційним партнерам, особам, уповноваженим Продавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, в тому числі операторам мобільного зв'язку, службам поштового зв'язку або  кур'єрської доставки, контакт-центрів, рекламним агентствам, а також на запит компетентних органів державної влади у встановлених законом порядку).

Інформаційні повідомлення / Розсилка
1. Розсилання та інформаційні повідомлення будуть відправлені на адреси електронної пошти Покупців, які придбали товар в мережі магазинів (в тому числі і в інтернет-магазині YUKA.ua) і / або брали участь в акціях і / або інших маркетингових активностях (конкурси, розіграші призів  / подарунків і т.д.).  Підставою для отримання розсилки та / або інформаційного повідомлення є згода Покупця на таку розсилку, оформлене шляхом вказівки адреси електронної пошти та / або номера мобільного телефону, які Покупець за власною ініціативою повідомив у відповідній анкеті або при оформленні замовлення в інтернет-магазині YUKA.ua,  або в разі самостійної підписки на отримання розсилки та інформаційних повідомлень на Сайті.
2. Покупець в будь-який момент може відписатися від отримання розсилки через відповідний функціонал в тілі листа розсилки (клікнувши на посилання «Відмінити» внизу листа).  Також можна відписатися, встановивши відповідні позначки в Особистому кабінеті на сайті або надіславши листа електронною поштою з темою «Відмовитися від розсилки».

Додаткові умови
1. Інтернет-магазин YUKA.ua і надані сервіси можуть бути тимчасово частково або повністю недоступні унаслідок проведення профілактичних або інших робіт, або з будь-яких інших причин технічного характеру.  Технічна служба Продавця має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи з попереднім повідомленням Покупців або без такого.
2. У разі виникнення питань і претензій з боку Покупця він може звернутися до Продавця, відправивши повідомлення з особистого кабінету або зателефонувавши за телефоном гарячої лінії 098 301 54 07. Усі виникаючі суперечки сторони будуть намагатися вирішити шляхом переговорів, у разі недосягнення угоди суперечка буде переданий на  розгляд до судового органу відповідно до чинного законодавства.
3. Визнання судом недійсності будь-якого положення цієї Угоди не тягне за собою недійсність інших положень.